ေပးဆပ္ျခင္း

ေလာကႀကီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ထင္တာေပါ့ဗ်ာ …

ခ်စ္ျခင္းတရားေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနမယ္လို႔

လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြေပါ့ဗ်ာ

အဲဒီေတာ့ ခ်စ္ျခင္းတရားမွမဟုတ္ပါဘူး..

အရာရာအားလံုး ကြဲျပားတာေတြမ်ားသလို

တူညီတာေတြလဲ မ်ားျပားႏုိင္ပါတယ္ ..

ခ်စ္ျခင္းတရားမွာ ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ဆိုရင္

ရယူ့ျခင္း

ပိုင္ဆို္င္ျခင္း

ေပးဆပ္ျခင္း

ေပါ့ဗ်ာ ………………………………

ကၽြန္ေတာ္ဘ၀နဲ႔ ေတြဆံုခဲ့ရတာကေတာ့ ေပးဆပ္ခ်စ္ေပါ့ဗ်ာ။

အဲဒီလိုအခ်စ္မ်ိဳး အတြက္ေနာင္တရသလားလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုေမးလာရင္

ကၽြန္ေတာ္ေနာင္တမရသလို ထာ၀ရလည္း ေႀကနပ္ေနမွာပါ ………..
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို အရမ္းခ်စ္ခဲ့ပါတယ္ …..

အေ၀းကဘဲ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ရရင္ ေႀကနပ္ေနခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ေပါ့ ..

ဘာရယ္ေတာ့ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး ..

သူမေပ်ာ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္ ..

သူမငိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ငိုခ်င္တယ္..

သူမစိတ္ညစ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္းညစ္တယ္ ..

သူမထက္ႏွစ္ဆေလာက္ ပိုျပီးခံစားေနခဲ့တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့ရင္

ယံုႏုိင္ႀကပါမလားေတာ့မသိပါဘူး …

တကယ္ကိုခံစားခဲ့ရပါတယ္ …

ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူမအတြက္ သူမေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔

ကၽြန္ေတာ္ထက္အဆ တစ္ရာမက သာလြန္တဲ့

တစ္ေယာက္ေသာသူရဲ႕ ရင္ခြင္ကို ခ်ဥ္းကပ္သြားတဲ့

သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုအင္အားမ်ိဳးနဲ႔ တားႏုိင္မလဲဗ်ာ။

သူမရဲ႕ေဘးမွာ သူမကိုျဖည္႔ဆည္းေပးခြင့္မရရွိေတာ့တဲ့ ..

ေနာက္ဆံုးတေန႔မွာေတာ့

ကၽြန္ေတာ္ သူမရဲ႕ အေ၀းဆံုးကိုေျပးထြက္ခဲ့ပါတယ္။

အေ၀းကဘဲ သူမကိုတမ္းတေနတာဟာ

သူမဘ၀အတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္မွာပါ …………………….


Posted on 7:01 AM by စက္တင္ဘာကိုကို and filed under | 0 Comments »

0 ေယာက္ကဒီလုိေျပာတယ္။: